ممنوعیت حمل سلاح مجاز و غیر مجاز در 13 فروردین
نوشته شده توسط : احسانی
فرمانده انتظامی گچساران اعلام کرد
ممنوعیت حمل سلاح مجاز و غیر مجاز در 13 فروردین

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: حمل هر گونه سلاح مجاز و یا غیر مجاز در روز 13 فروردین ممنوع بوده و مردم در این زمینه همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.

خبرگزاری فارس: ممنوعیت حمل سلاح مجاز و غیر مجاز در 13 فروردین

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید قدرت‌الله بیعت‌اصل ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی ویژه روزهای 12 و 13 فروردین اظهار کرد: افزون بر 40 گشت و 47 واحد گشتی آشکار و پنهان در قالب پلیس راهور، پلیس راه و واحدهای دیگر از جمله معاونت‌های تخصصی، کلانتری و پاسگاه‌ها در سطح گچساران فعال است.

 

* برقراری وضعیت مطلوب امنیتی در گچساران

فرمانده نیروی انتظامی گچساران افزود: وضعیت شهرستان از نظر مسائل امنیتی مطلوب بوده و این وضعیت با همکاری و پشتیبانی مردم گچساران در زمینه توجه به تذکرهای لازم و راهنمایی‌های نیروی انتظامی و اعضای شورای تأمین حاصل شده است.

بیعت‌اصل وضعیت مسیرهای تردد را نسبت به سال گذشته مطلوب‌تر دانست و گفت: در زمینه مسیرهای تردد اقدامات خوبی توسط پلیس راه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه گله‌مندی خاصی در زمینه وضعیت تردد شهری در سطح گچساران وجود ندارد، ادامه داد: با توجه به عملکرد مناسب شهرداری، شورای شهر دوگنبدان و پیمانکار پروژه زیرگذر، وضعیت تردد در سطح شهر وضعیت مناسبی است.

بیعت‌اصل با اشاره به 13 فروردین روز طبیعت بیان داشت: برقراری نظم و امنیت مراکز تفریحی سد چم‌شیر، سد کوثر و اماکن زیارتی از جمله امامزاده بی‌بی حکیمه(س) و مناطق تفریحی از جمله شلالدان، بهره‌‌ عنا، برابر باشت و سایر جاذبه‌های تفریحی و گردشگری شهرستان‌های گچساران و باشت بر عهده نیروی انتظامی گچساران است.

مقام عالی نیروی انتظامی گچساران تأکید کرد: با توجه به خروج مردم از شهرستان در روز 13 فروردین و استفاده از جاذبه‌های تفریحی، سیاحتی و زیارتی، نیروی انتظامی گچساران با استفاده از تمامی امکانات موجود در زمینه پوشش و امنیت جاده‌ها توسط پلیس راه و امنیت وضعیت درون شهری توسط پرسنل خود استفاده می‌کند.

بیعت‌اصل خاطرنشان کرد: تمامی تلاش و اقدامات پرسنل نیروی انتظامی گچساران در روز 13 فروردین  در راستای ایجاد آرامش خاطر و عدم نگرانی  مردم در استفاده از روز طبیعت است.

وی با تشکر از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در زمینه همکاری‌های لازم با نیروی انتظامی گچساران گفت: با توجه به نیاز نیروی انتظامی گچساران به نیروهای کمکی و ورود این نیروها در روز 12 فروردین به این شهرستان ادارات و دستگاها در زمینه اسکان و دیگر موارد همکاری‌ داشته باشند.

 

* جمع‌آوری سلاح‌های مجاز و غیرمجاز در 13 فروردین

بالاترین مقام انتظامی گچساران از بازرسی مقطعی خودروها در 13 فروردین خبر داد و گفت: از صبحگاه روز 13 فروردین در چهار نقطه شهر ایست و بازرسی مقطعی توسط نیروی انتظامی گچساران اجرا می‌شود.

بیعت‌اصل تصریح کرد: نیروی انتظامی گچساران از ورود خودروهای فاقد مدارک و پلاک، موتور سیکلت‌های مزاحم و کسانی که به تشخیص نیروی انتظامی افراد مزاحم شناخته می‌شوند به مراکز تفریحی جلوگیری می‌کند.

وی حمل هرگونه سلاح گرم مجاز و غیر مجاز و سلاح سرد را به مناطق تفریحی ممنوع دانست و اعلام کرد: در روز ایست و بازرسی 13 فروردین این سلاح‌ها جمع‌آوری می‌شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 704
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: